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Jobs, Ausbildungen und Praktika bei brillen.de

Immer eine Nasenlänge voraus

brillen.de hat es sich zur Aufgabe gemacht, günstige und dennoch hochqualitative Brillen, Sonnenbrillen und Kontaktlinsen anzubieten und Ihnen dabei die volle Freiheit zu lassen, selbst zu bestimmen wie Ihre Brille sein soll. brillen.de und seine Mitarbeiter verfügen über ein gesundes Know How und ein gutes Paket an Wissen, welches in jede unserer Brillen, Sonnenbrillen und Kontaktlinsen einfließt.

Da wir schnell wachsen und die Dynamik und Bewegung uns glücklicherweise nie zwingt stehen zu bleiben, haben wir viel zu tun. Der Markt ist groß und wird immer größer und wir wachsen überproportional mit. Engagierte, loyale, kreative und innovative Teamplayer mit Verantwortungsbewusstsein haben bei uns gute Chancen. Wir bieten eine anspruchsvolle und abwechslungsreiche Tätigkeit – egal ob Festanstellung, Praktikum oder als studentische Hilfskraft, unser kreatives und smartes Team freut sich auf Sie.

Aktuell suchen wir folgende Mitarbeiter:

Standort: Deutschland
 

Standort: Wildau bei Berlin-Schönefeld
 

Customer Service Executive Italy :
You will act as the first point of contact to customers calling in to our Berlin based service desk to report issues or faults with our products / service.

Overall responsibilities and accountabilities include answering service calls, logging faults onto the database in a timely manner and communicating any problems to senior team members. This role also involves effective customer complaint escalation and ensuring the customer is communicated to within specified timeframe with progress updates.

Your Tasks:

  • To work as part of the customer service team answering customer calls and logging onto the database.
  • Take responsibility for all 1st line calls and chase through to resolution.
  • Liaising with other members of the team and communicating any problems to the Country Manager.
  • Advising clients on products and services available in a polite and friendly manner.

Your Profile:

  • Previous customer service experience, ideally from within a Call Centre environment but this is not essential.
  • Strong written and verbal communication skills. In native Italian, fluent English and German language.
  • An active interest in diagnosing issues and finding solutions.
  • Computer literacy, ideally proficient using Microsoft office.
  • Knowledge and experience working in the optical industry would be advantageous.
  • If you have a passion for customer service and you are able to prioritize workload and use initiative then please apply today. Full training will be provided.


Unser Angebot:

wir bieten Ihnen eine anspruchsvolle und vielseitige Position in einem hochmotivierten, internationalen Team. Wir besitzen flache Hierarchien, kurze Entscheidungswege, einen einladenden Arbeitsplatz sowie eine angenehme Arbeitsatmosphäre. Gute Weiterbildungsmöglichkeiten sowie eine attraktive Vergütung gehören für uns einfach dazu.

Our Offer:

Our offer: brillen.de offers you responsible and versatile tasks in a fab highly motivated international team. Here you will find minimal hierarchies, quick decision-making, an inviting workplace and last but not least a pleasant working atmosphere. Of course, good training opportunities and an attractive remuneration are also part of the package.

 

Infos und Bewerbung:

SuperVista AG
Schmiedestrasse 2
15745 Wildau

E-Mail: jobs@brillen.de
Servicetelefon: 0720 30366523